Elektronska komunikacija:
Pri pošiljanju elektronskih sporočil upoštevajte naslednje smernice. Vaša sporočila naj bodo jedrnata in vsebujejo natančne informacije. Pri podpisu obvezno vključite polno ime, priimek, ZZZS številko in telefonsko številko, kjer ste dosegljivi, kar omogoča klicanje v primeru nejasnosti. Prosimo, da omejite število poslanih sporočil na eno dnevno.
Na prejeta elektronska sporočila bomo odgovarjali glede na prioriteto zdravstvenih težav, najkasneje pa v treh delovnih dneh. Dodatno klicanje v ambulanto ni potrebno. Opominjamo, da izvidov ne pošiljamo po elektronski pošti, prav tako ne odgovarjamo na zdravstvene rešitve in ne postavljamo diagnoz preko e-pošte. Za te zadeve prosimo, da se oglasite osebno pri zdravniku.
Če se na ambulanto obrnete v imenu svojca, navedite vaše točne podatke (ime, priimek in kontakt) ter podatke o svojcu (ime, priimek, rojstni datum, naslov in kontakt).
Naročanje prek e-pošte je možno za recepte, katera zdravila so v okviru stalne kronične terapije, napotnice za kontrolne preglede pri specialistu, urejanje krajšega bolniškega staleža ali naročanje na pregled v ambulanti. Prav tako lahko prek e-pošte naročite medicinske pripomočke, vendar morate napotnico za medicinski pripomoček prevzeti osebno.
Naročanje prek telefona:
Pokličete na telefonsko številko 01 256 15 73 v ordinacijskem času, kjer vam bo medicinska sestra ali drugo osebje pomagalo z vašo težavo ali s prošnjo.
Osebno naročanje na termin v ambulanti:
Osebno se lahko oglasite v ambulanti v ordinacijskem času, da se dogovorite za termin pregleda, v kolikor ne potrebujete nujne zdravstvene oskrbe.
Naročanje je možno prav tako preko navadne pošte:
Pri pošiljanju navadne pošte vas prosimo, da upoštevajte naslednje smernice. Vaše pismo naj bo jedrnato in vsebuje natančne informacije v zvezi z vašim zdravstvenim stanjem. Prosim napišite vaše polno ime, priimek, naslov, ZZZS številko in telefonsko številko.
Pregled v ambulanti – obvezno naročanje:
Za obisk v ambulanti je obvezno NAROČANJE. Triažo dnevnih obiskov izvaja zdravstveno osebje ambulante, pri čemer je število obiskov omejeno. Prednostno obravnavamo kronične bolnike z akutnim poslabšanjem ter tiste bolnike, ki zaradi zdravstvenih težav potrebujejo nujen pregled.
V kolikor je to mogoče vas prosimo, da vse administrativne zadeve urejajte po elektronski pošti ali preko telefona, brez fizičnega obiska ambulante.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje, saj je ambulantna obravnava prednostno namenjena tistim, ki potrebujejo nujno zdravstveno oskrbo.